Vrijdag 2 januari is de jeugd van DVO/Transus het nieuwe jaar goed begonnen! De selectie gaf twee clinics, eerst voor de J6 t/m J25 en daarna voor U19 t/m J5.
De eerste groep had gelijk al veel energie en hebben tijdens de eerste oefening samen ruim 1000 goals gemaakt in vijf minuten, bijna net zoveel als Gertjan in de Korfbal League! 😉
Ook hebben we een aantal trucjes geoefend, zoals een under the bridge. Dit ging bij velen al super goed, dus veel konden we ze niet meer leren…
Deze kunsten mochten ze daarna laten zien in korte partijtjes tegen een aantal selectiespelers, waarin iedereen een potje wist te winnen. Dus dat belooft wat voor de toekomst. 🤩
Na een korte pauze was het de beurt aan de tweede lichting. Als warming up hebben ze hand in hand goals gemaakt, om even het teamgevoel terug te brengen na de kerst! Daarna hebben we veel op één been geschoten en partijtjes gespeeld. 💪🏼
Al met al dus een geslaagde dag, met vooral heel veel lachende gezichten! Samen hebben we 2026 op een goede manier afgetrapt. Op naar nog meer mooie en sportieve momenten! 💚
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Tim van Zoerenhttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngTim van Zoeren2026-01-03 08:39:282026-01-03 08:40:502026 met jeugdclinics goed van start!
Op vrijdag 7 juni en zaterdag 8 juni konden de D-, C- en B-jeugd weer rekenen op een avond vol gezelligheid.
Op vrijdag stond voor de D-jeugd een avontuur te wachten. Zij gingen op expeditie. Niet naar een exotisch oord ver weg, maar gewoon op onze eigen korfbalvelden. Na een lekkere hap in het clubhuis werden de kids ingedeeld in kampen.
Als eerst mochten zij met hun kamp een vlag maken zodat elk team zijn identiteit kon uiten. Hierna volgden de proeven. De kids moesten bouwen met spaghetti en marshmallows, een magisch vierkant maken, estafette lopen en een bak katapulten. Voor het laatst hadden we de eetproef bewaard. Een bord vol lekkernijen, zoals olijven, spruiten, dadels, bananen en blauwe schimmelkaas.
Na iedere proef mochten de kids stemmen op een persoon van hun kamp die die proef het beste had gepresteerd. Nadat alle proeven gespeeld waren en de stemmen geteld gingen de drie beste kampen de strijd aan in het finalespel.
De kids met de meeste stemmen kregen een belangrijke rol in deze finale. Zij kregen tien vragen en de antwoorden moesten ze spellen met behulp van de letters op de buiken en ruggen van hun teamgenoten.
Na een spannende finale won team 1 de strijd en zij mogen zich echte DVO Robinsons noemen!
Op zaterdag mochten de C- en B-jeugd aantreden. Na opnieuw een lekkere hap in het clubhuis mochten de kids buiten aan de slag. Er stonden twee activiteiten klaar. Bubbelbal en Archery Attack. De duidelijke favoriet was snel bepaald. Na twee à drie potjes lag het boogschieten stil en was iedereen óf bij het bubbelbal óf lekker aan het voetballen. Bij het bubbelbal hebben we de voetbal er maar uitgehaald en zijn we enkel lekker elkaar gaan duwen. En de kids konden er geen genoeg van krijgen. Duwen, koprollen, rennen. Wat een enthousiasme. Ook enkele ouders konden het niet laten om even de bal in te kruipen. Samengevat: een onwijs gezellige avond!
Om 21.45 uur hebben we er maar een eind aan gemaakt en mochten de kids de ballen uit. Nog even snel de ballen schoonmaken en lekker naar huis.
Voor ons twee onwijs gezellige avonden en hopelijk voor de kids ook! Aan iedereen die ons geholpen heeft met voorbereiden, in de keuken, in de bediening, met opzetten en bij de activiteiten. Hartelijk dank!!
Voor de kids: vonden jullie dit nou al leuk? Geef je dan maar snel op voor kamp! Drie dagen vol met lol! Opgeven kan via het AANMELDFORMULIER op de website.
Tot volgend jaar, liefs Koen en Annelie
Videoverslag:
Bekijk ook het videoverslag wat Koen en Annelie maakten van de activiteiten:
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2024-06-11 17:39:402024-06-11 17:41:25Geslaagde activiteiten voor de D-, C- en B-jeugd op 7 en 8 juni!
Kijk je wel eens naar het 1e of het 2e en denk je: “Dat kan ik ook wel!” Of denk je zelfs dat je het misschien wel beter kan?
Dan is dit je kans!
Op woensdag 3 januari zijn er weer kerstclinics! De selectie van DVO/Transus geeft aan de gehele jeugd een clinic. Heb je zin om een uurtje te korfballen, dan ben je van harte welkom! Na afloop is er ook nog ruim de tijd om vragen te stellen aan alle selectiespelers over alles wat je al van ze had hebt willen weten.
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Tim van Zoerenhttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngTim van Zoeren2023-11-21 12:13:262023-11-21 12:19:46Woensdag 3 januari: kerstclinics!
Eindelijk was het eind januari weer zo ver: het jaarlijkse pupillendiner bij DVO.
Al jaren een populair diner voor alle pupillen, instromers en uiteraard hun trainers. Dit jaar was het thema een winters diner. In het clubhuis brandde een gezellig haardvuurtje en was het versierd in winterse sferen, de tafels waren gedekt en de après-ski muziek maakte het helemaal af.
Om 17.00 uur waren de E- en de F-pupillen welkom en om 19.00 uur de D- pupillen. De opkomst was groot. De sfeer zat er al snel in. Er werd gegeten, gezongen, gedanst en tussen de gangen door werd de polonaise gelopen. Kortom iedereen vermaakte zich prima.
Wel waren er wat klachten; het was te snel afgelopen en één keer per jaar is echt te weinig! Dat zijn nog eens klachten waar wij het voor doen. Wij hebben weer met heel veel plezier het winterdiner georganiseerd maar zonder hulp hadden wij het niet gered.
Heel veel dank voor iedereen die ons heeft geholpen:
Albert voor de boodschappen en de overheerlijke mousse;
Thijs die keihard heeft gewerkt;
ouders die de bladerdeeghapjes hebben gebakken;
alle hulp tijdens het diner en alle hulp om het clubhuis te versieren;
en alle hulp om alles weer op te ruimen;
de zaalwachten die zo aardig waren om de stoelen voor ons te sjouwen.
Onze dank is groot!!
Bij deze dragen wij graag het stokje over aan de nieuwe generatie ouders voor het volgende pupillendiner en alle andere leuke activiteiten die nog in de planning staan.
Elna, Henriëtte, Jorien en Erika
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Chris van Zwietenhttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngChris van Zwieten2023-02-14 18:33:122023-02-13 21:36:18Pupillen winterdiner 2023
De Grote Clubactie is inmiddels geëindigd, de trekking is geweest op 8 december jl.
Wij hebben een supermooi bedrag van € 3522,12 voor onze club opgehaald. Net geen recordbedrag, maar zeker wel een van de hoogste in de afgelopen jaren. Iets waar we trots op kunnen zijn en waar een fantastische inzet voor is geweest.
Iedereen heel erg bedankt voor het kopen en verkopen van de loten. De (jeugd-)leden die meer dan 20 loten hebben verkocht, een paar topverkopers en een paar topteams die de meeste loten hebben verkocht zullen binnenkort bericht ontvangen over hun prijs en de 20-lotenvoucher.
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2021-12-19 15:11:422021-12-19 15:11:42Opbrengst Grote Clubactie
Wat gaat het goed en wat een brede en verrassende verkoop dit jaar, geweldig! Inmiddels al een fantastische opbrengst van € 3544,80!
Nu hebben we goed nieuws. We kunnen één week extra online verkopen, we gaan dus voor een mooie eindsprint. Help je mee ons doel te halen? Nog 189 loten te gaan!
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2021-11-25 09:42:222021-11-25 09:42:22Grote Clubactie - De eindsprint!
De Grote Clubactie is begonnen, geweldig! We zien over de hele linie lotenverkoop, dit jaar niet alleen bij de allerkleinsten, geweldig! Na één week is de tussenstand bijna 500 online verkochte loten! We weten dan nog niet hoeveel er in de boekjes staan en te bedenken dat de persoonlijke QR code door een technische fout niet eens gebruikt kan worden. Allemaal; GA ZO DOOR DVO – Door Vriendschap Omhoog!
Betreffende de QR code; zodra wij van de Grote Clubactie groen licht hebben printen we deze gelijk opnieuw uit en leggen we de etiketten achter de bar in het clubhuis zodat iedereen de goede code op zijn / haar boekje heeft. Wanneer dat is weten wij ook niet, in deze zijn wij afhankelijk van derden.
De persoonlijke pagina werkt wel prima en kun je natuurlijk ook makkelijk via whatsapp delen, alleen de persoonlijke QR code werkt dus helaas nog niet.
We hebben nog tot november dus wij zouden DVO niet zijn om ons doel gewoon te halen, jullie zijn toppers, ga zo door en dan hebben we straks een mooi bedrag om te besteden aan al onze mooie activiteiten, van jong tot oud van spelend tot niet spelend.
Tussenstand na 1 week, zonder de boekjes:
[Update 18-09]:
Wegens een technische storing werken de QR-codes naar de persoonlijke pagina’s helaas niet. Er wordt aan gewerkt. Houd je mailbox in de gaten, er volgt een dezer dagen (uiterlijk maandag) een e-mail met een link naar je persoonlijke pagina. Verkoop online kan nu via de algemene verenigingslink: https://lot.clubactie.nl/lot/dvo-accountor/90089. daar kun je de verkoper selecteren. Excuus voor het ongemak.
Dit jaar willen wij 2500 loten verkopen en de opbrengst besteden aan verschillende activiteiten voor al onze leden (spelend en niet-spelend) gedurende 2022. Denk aan het beroemde Jaspirantenkamp, G-Kamp en wat te denken van het DVO-Gala? Oja en niet te vergeten een mooie openingsdag van het seizoen en natuurlijk ook een knallende afsluiting!
Maar liefst 80% van de opbrengsten, € 2,40 netto per lot gaat naar DVO/Accountor. Help jij mee om onze clubkas te spekken? Vanaf zaterdag 18 september kun je loten kopen en verkopen via de algemene verenigingslink: https://lot.clubactie.nl/lot/dvo-accountor/90089.
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2021-09-26 20:30:312021-09-27 19:30:58[Update 2] DVO/Accountor verkoopt (weer) loten voor de Grote Clubactie!
Ja ja, zouden we dan dit jaar toch op kamp kunnen? 100% zeker weten we het niet. Toch is er goed nieuws te melden!
Opgeven vanaf nu mogelijk! Aangezien de berichtgevingen vanuit het RIVM er goed uitzien en naar aanleiding van de laatste persconferentie, is het vanaf nu (nou ja vanaf afgelopen zondag eigenlijk) WEL mogelijk om je op te geven voor het Jaspirantenkamp! Dit geldt voor iedereen die in de junioren of aspiranten speelt, of als je vorig jaar in de junioren hebt gespeeld en je je laatste kamp hebt moeten missen.
Algemene informatie Via deze link blijf je op de hoogte van de status omtrent het Jaspirantenkamp en alles omtrent de Corona-maatregelen die – wanneer het kamp kan plaatsvinden – er getroffen zullen worden.
Uiteraard is dit een grote voorwaarde om überhaupt op kamp te kunnen. Het RIVM en de maatregelen die zij aanbevelen zijn leidend in de keuzes die er op dit gebied gemaakt worden. Dit gebeurt in overleg met ons COVID-team en het bestuur.
De voorbereidingen De keukencrew is al een plan aan het smeden voor alle culinaire hoogstandjes. De activiteitencrew is ook al hard aan het werk om EIN-DE-LIJK weer een mooi kamp voor jullie neer te zetten! Want laten we eerlijk zijn, hoe fijn zou het zijn om SAMEN weer eens wat te kunnen ondernemen?! Met lachen, met spellen, met sportieve en luie momenten? Met lekkere lange nachten en daarna met zijn allen aan de ontbijttafel? Even weer dat ultieme DVO-gevoel. Poeh dat klinkt als een eeuwigheid geleden.
Houd de informatie via de algemene JAspirantenkamp-pagina dus goed in de gaten en volg Instagram en Facebook om helemaal up to date te zijn!
We hopen dat het door kan gaan leuke mensen!
Lieve groet,
De crewleden van het DVO Jaspirantenkamp
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2021-06-07 15:47:432021-06-10 14:02:39Aanmeldingen Jaspirantenkamp 2021 gestart
Zin in een sportieve dag met je vrienden? Schrijf je dan nu in voor komende 7 mei en doe mee aan een ochtend/middag vol met lekkere sportworkshops.
Tijd voor wat ritme gevoel op goede muziek met Dance Studio Bennekom, show je voetbalskills met VV Bennekom, tijd om te turnen en jumpen met DOS en natuurlijk onze eigen sport: korfbal met DVO!
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2021-04-26 20:45:432021-04-26 20:48:42Bennekom beweegt: vrijdag 7 mei wordt een dag vol sportclinics
Elk jaar worden de jeugdleden die twintig of meer loten voor de Grote Clubactie hebben verkocht uitgenodigd om naar ons clubhuis te komen. Helaas is dit nu niet mogelijk in verband met Covid-19.
Daarom zijn wij bij de beste verkopers langs gegaan om hen te bedanken en een cadeautje te overhandigen. Er zijn elf kinderen die twintig of meer loten hebben verkocht, zij krijgen allemaal een oorkonde en € 5,- tegoed op hun clubcard. Zodra het clubhuis weer open is kunnen zij dan iets lekkers kopen.
Er zijn vier kinderen die veertig loten of meer hebben verkocht. Lizzy, Dylan, Veerle en Thomas hebben ook de oorkonde gekregen en nog een Pathé bon t.w.v. € 12,50.
Ook hebben alle jeugdteams € 0,50 per verkocht lot per team ontvangen. Een (kleine) bijdrage om hopelijk snel iets leuks met het team te kunnen doen.
Alle jeugdleden die loten hebben verkocht, ontzettend bedankt voor jullie inzet. Ook alle mensen die loten hebben gekocht heel erg bedankt. Met de opbrengst van de Grote Clubactie zijn wij, zeker in deze tijd, erg blij.
Groetjes van Jolanda en Sacha
Jeugdcommissie DVO/Accountor
https://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.png00Sjoerd De Voshttps://dvo-korfbal.nl/wp-content/uploads/2017/08/Logo-DVO-1.pngSjoerd De Vos2021-02-25 19:58:592021-02-25 19:58:59Verkopers Grote Clubactie in het zonnetje gezet!