1e DVO/Accountor Kerstdiner op 13 december 2019

08 dec 2018

Er is de laatste jaren vaker over gesproken, maar tot een uitvoering kwam het nooit. Dit jaar echter wel: het 1e DVO/Accountor Kerstdiner gaat plaatsvinden op vrijdag 13 december aanstaande. Een 5-gangen kerst diner in ons eigen clubhuis! Net als bij de bierproeverij van afgelopen vrijdag, zal Peter ook het diner verzorgen, wat betekent dat het eten top zal zijn.

De kosten voor dit diner bedragen € 29,50 (of  € 44,50 als je er ook het wijnarrangement bij wilt hebben). Natuurlijk is het ook mogelijk om voor een vegetarisch menu te kiezen.

Heb jij zin om op deze vrijdag een fantastische avond te hebben met allemaal leuke mensen in ons clubhuis, wat voor deze gelegenheid extra sfeervol aangekleed zal zijn, geef je dan nu op! Dit kan door het formulier hieronder in te vullen. Maar let op: we hebben maximaal 40 plaatsen, dus wees er snel bij!

Groeten, Peter & Albert

Ja, ik geef me op voor het 1e DVO/Accountor Kerstdiner op 13 december!