[VIDEO] Voorbeschouwing DVO/Accountor – LDODK/Rinsma Fashion

17 nov 2017

Dat was geen pretje, daar in Nijeveen. Iedereen leek een beetje naast elkaars ritme te klappen, het schot was er niet en DOS’46 knalde via Mad Max Malestein uit de startblokken. Bijna was de achtervolging geslaagd, maar Menno Russchen zette de DOS-trein weer op het spoor en zo haalde Gerald uiteindelijk z’n gram. Nou ja, een grammetje dan.

Ronde twee dan! LDODK-thuis, dat is altijd feest tot nu toe. Maar waarschijnlijk zijn die Friezen wel een beetje klaar met steeds maar weer geconfronteerd worden met die statistiek van puntloosheid in Bennekom. Bovendien hadden ze nog nooit een betere selectie, iets wat ze een paar weken terug al lieten zien toen ze alles wonnen tijdens de oefendriekamp. Wolsink gaat – in z’n laatste jaar – vol voor de finale en dan is zo’n historisch balansje totaal geen issue.

Terwijl wij in de slotfase wel een beetje geveegd werden, deed LDODK dat juist bij Fortuna/Delta Logistiek. Dat is nou ook niet direct een degradatiekandidaat dit seizoen, dus om daar in de slotfase even met tien verschil van te winnen en daarmee koploper te worden, oef… Maar het is de eerste wedstrijd van de Korfbal League in de DVO/Accountor Hal en dat is altijd een bijzondere pot.

Zo vinden ook Jeroen en Koen:

Onmogelijk om dit te beleven in de DVO/Accountor-Hal? Blijf dan via de andere kanalen op de hoogte:

Jalimatch

KNKV (en de app)

Het programmaboekje

Livestream:

Groen-wit is onze glorie!