Acties

DVO/Accountor genomineerd voor verkiezing ‘Club van het Jaar’

05 jun 2019

Nederland telt ruim 50.000 verenigingen en stichtingen, welke samen het grootste sociale netwerk van ons land vormen. Sociale ontmoetingsplaatsen waar mensen samen sporten, muziek maken, acteren dansen of kunst maken en waar talent opgeleid wordt. Samen bereik je meer dan alleen en daarom is verenigen zo belangrijk. Als coöperatie onderkent de Rabobank dat en daarom heeft zij samen met NOC*NSF, het LKCA, Kunstbende, AD en de regionale dagbladen het initiatief genomen om het fenomeen verenigen te vieren en te belonen.

Ook DVO/Accountor staat bij de 43 korfbalverenigingen die zich hebben aangemeld voor Club van het Jaar!

En natuurlijk moet onze mooie club gemeentewinnaar en provinciewinnaar worden om vervolgens misschien wel de landelijke titel in de wacht te slepen.

De tussenstand op 21 mei was als volgt:

1. S.V. Otterlo
  2. Edese IJsvereniging
  3. DVO/Accountor

Op 11 juni worden de sportclubs met de hoogste score (aantal stemmen gedeeld door het aantal leden) per gemeente en provincie bekend gemaakt. De provinciewinnaars pitchen dan op 18 juni hun club voor een vakjury bestaande uit professionals uit de sportwereld. De vakjury beslist welke sportclub zich in 2019 ‘Club van het jaar’ mag noemen. De winnaar wordt in de week van 24 juni landelijk bekend gemaakt.

DUS STEM ALLEMAAL HIER OP DVO/ACCOUNTOR. Stemmen is mogelijk tot 7 juni 2019.