DVO/Accountor 7

DVO/Accountor 7 ongeslagen kampioen!

14 okt 2017

Afgelopen woensdagavond (11 oktober) mocht het zevende voor de kers op de taart strijden. Na vijf van de zes wedstrijden waren ze al kampioen, maar met een zesde overwinning konden ze daar “ongeslagen” aan toevoegen. Dit lukte, maar net. In een wedstrijd waar weinig woorden aan vuil gemaakt zullen worden, werd uiteindelijk met 8-7 gewonnen: weinig doelpunten, veel inzet.

Niet qua inzet, maar wel qua doelpunten stond de wedstrijd in schril contrast met het eerdere verloop van het seizoen. De eerste vijf wedstrijden werden immers allen ruim gewonnen. Zelfs de langdurige afwezigheid van twee welbekende en wedstrijdbepalende heren, had geen enkele invloed op het scorend vermogen. Neemt niet weg dat met het weer aansluiten van deze onontdekte talenten de verwachtingen voor het komende zaalseizoen hooggespannen zijn!