Teamfotosessies

Teamfotosessies 2018-2019

20 sep 2018

Inmiddels is het een terugkerende traditie: de jaarlijkse teamfotosessies! Sinds enkele jaren is clubfotograaf Erik Mulder bereid gevonden om alle teams bij de start van het veldseizoen op de gevoelige plaat vast te leggen. Door dit centraal te organiseren in onze mooie DVO-hal, is dit direct voor ieder team geregeld en staat het al vroeg in het seizoen mooi op de website van DVO/Accountor weergegeven.

Om de gelijkheid tussen de teams te waarborgen wordt ieder team in dezelfde setting en met ons prachtige DVO-tenue – waar we sinds vorig seizoen onze wedstrijden in spelen – op de foto gezet. Dit zal gaan plaatsvinden op zaterdag 15 en zaterdag 22 september, waarbij we bij de indeling zoveel mogelijk rekening hebben gehouden met het wedstrijdprogramma van alle teams.

Wat wordt er van ieder team verwacht?

• Kijk even in het schema op welke datum en welk tijdstip je wordt verwacht in de DVO-Hal. Het aangegeven tijdstip is het tijdstip waarop we de foto willen nemen;
  • Zorg dat je 5 minuten voor dat tijdstip als compleet team aanwezig bent;
  • Iedereen dient in compleet tenue (wedstrijdshirt, broekje/rokje, sokken en ZAALschoenen) aanwezig te zijn;
  • De begeleid(st)er schrijft na de foto even op papier welke spelers/trainers/begeleiders er op de foto staan. Ontbreekt er iemand, dan wordt dat ook op papier gezet zodat dit op de teampagina op de DVO-site vermeld kan worden.

Hieronder vinden jullie het schema met de indelingen voor de foto’s. Er is in de tijdsindeling rekening gehouden met de aanvangstijden van de wedstrijden. Daarbij is er geprobeerd de fotomomenten zoveel mogelijk voorafgaand aan de thuiswedstrijden in te plannen, echter was dit niet voor alle teams mogelijk. In die gevallen wordt er van de uitspelende teams verwacht dat de foto kort voor vertrek naar de uitwedstrijd wordt gemaakt. Er is in alle gevallen voldoende tijd aanwezig voor de wedstrijdvoorbereiding erna, zowel voor thuis- als uitspelende teams.

In het schema ontbreken nog de G-korfballers, de Recreanten en de Kangoeroes. We zullen in de komende weken met deze teams apart contact opnemen met de begeleiders van deze teams om een aparte afspraak voor een teamfoto te maken.

Mocht het tijdstip in het schema nou echt niet uitkomen, of zijn er andere vragen: mail dan even naar Erik Mulder (e.mulder@chello.nl). Hij bekijkt dan met de contactpersoon van het team of er eventuele uitwijkmogelijkheden zijn.

We gaan uit van jullie medewerking!

Erik Mulder & Sjoerd de Vos