Algemene informatie
Met de introductie van het nieuwe kassasysteem aan het begin van seizoen 2018-2019 introduceerden we ook de DVO-clubcard. Met deze pas kun je nog makkelijker afrekenen in het clubhuis.
Voor alle betalende leden (en ereleden en leden van verdienste), wordt er door de vereniging eenmalig een gratis clubcard ter beschikking gesteld.
De clubcard heeft enkele belangrijke voordelen:
- je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (en/of die van je kind);
- leden die de clubcard gebruiken hebben 5% korting op hun consumpties (waardoor de prijsverhogingen die voor seizoen 2018-2019 worden doorgevoerd minder gevolgen hebben);
- op vertoon van je clubcard heb je gratis toegang tot de Korfbal Leaguewedstrijden in de DVO/Transus-hal (zonder clubcard betaal je de gewone toegangsprijs).
Afrekenen aan de bar kan op de volgende manieren:
- met je gewone pinpas;
- met de clubcard (als je voldoende saldo hebt);
- met mobiel betalen in de KNIP-App.
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de DVO-Clubcard:
Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft DVO/Transus een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn de leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de Back Office van de betaalfunctie van de Clubcard.
N.B.: Uiteraard wordt er strikt vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Hiertoe is een verwerkersovereenkomst afgesloten (AVG).
Bij betaling via de Clubcard heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan de betaling omgezet worden in een pinbetaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere clubcard.
Hoe activeer ik mijn clubcard?
Voor je met de DVO-Clubcard kan betalen, dien je de Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Je gebruikt hierbij het e-mailadres waarmee je bekend bent bij de ledenadministratie van DVO/Transus.
Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
- thuis met iDEAL via mijnkniponline.nl (minimaal 10 euro);
- in het clubhuis met je eigen pinpas (willekeurig bedrag);
- via de KNIP-App, door je pas en rekening te koppelen aan de App.
Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen in het clubhuis van DVO/Transus worden afgerekend.
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur in dat geval een e-mail naar admclubhuis@dvo-korfbal.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
- Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het scherm getoond. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan ook getoond.
- Een andere mogelijkheid is inloggen op mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.
Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester van DVO/Transus. Wanneer je een vraag op dit vlak hebt, stuur dan een e-mail met je gegevens en de vraag naar: admclubhuis@dvo-korfbal.nl.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende Clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.
Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden via: ledenadministratie@dvo-korfbal.nl. Een nieuwe pas kost € 5,00. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.
Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?
Nee, dat kan niet. De Clubcard is alleen voor betalende leden van DVO/Transus.
Ik ben geen lid, maar wil wel graag de voordelen van een Clubcard, kan dat?
Je kunt al lid worden van de vereniging (dus ook als je niet speelt) voor € 6,10 per maand. Dus ook als je een frequent bezoeker of vrijwilliger bent en/of regelmatig een Korfbal Leaguewedstrijd bijwoont of wat nuttigt in ons gezellige clubhuis, is een lidmaatschap van DVO/Transus te overwegen.
Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd, wat doe ik met mijn oude Clubcard?
De Clubcard is alleen voor betalende leden van DVO/Transus. Heb je je lidmaatschap opgezegd, dan kun je je clubcard inleveren bij het barpersoneel achter de bar of in de brievenbus bij Gasthuisbouwing 27, 6721 XH in Bennekom.
Hoe zit het met de Clubcard voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.
Wanneer je nog een vraag hebt die hierboven niet beantwoord is, zoek dan even contact met de Clubhuiscommissie.