De afgelopen jaren is er wat onduidelijkheid geweest over het verbruik van consumpties door de vrijwilligers. Daar willen we graag een paar afspraken over maken zodat het voor iedereen duidelijk en eenduidig is.

1. Tijdens vrijwilligersdiensten achter de bar, op het veld en in de zaal kun je per dienst twee koffie, thee of fris gebruiken. Deze boek je op de kassa (afboeken, Clubhuis). Eventuele andere consumpties zijn voor eigen rekening. Alcohol achter de bar of tijdens je vrijwilligersdienst is niet toegestaan.
  2. Voor commissies geldt dat tijdens commissievergaderingen koffie en thee gebruikt kan worden. Deze boek je ook op de kassa (afboeken, Commissie). Eventuele andere consumpties tijdens de vergadering zijn voor eigen rekening. Consumpties die genuttigd worden na afloop van een vergadering zijn altijd voor eigen rekening.
  3. Trainers en coaches ontvangen een saldo van €12,50 per seizoen op hun clubcard met een maximum van 25 euro per korfbaljaar per persoon.

De afspraken hierboven gaan in aanstaande zaterdag. Mocht je hierover vragen hebben, stel ze gerust, ik ben -bijna- iedere dag in het clubhuis.

Namens het bestuur, Albert Nijenhuis (portefeuille Clubhuis)