De clubcard komt er aan!

Hoewel iets later dan gepland, wordt onze eigen clubcard momenteel geproduceerd en hopen we de kaart naar verwachting half maart in gebruik te nemen. Ieder lid krijgt een eigen, persoonlijke clubcard. De clubcard kan worden gebruikt bij de toegang tot wedstrijden van ons eerste team en daarnaast gaan we de clubcard gebruiken in het clubhuis. Tegelijk met de clubcard krijgen we namelijk een nieuw kassasysteem en dat  betekent dat we voortaan onze aankopen in het clubhuis met de clubcard kunnen betalen. DVO-leden die met de clubcard in ons clubhuis betalen krijgen een bepaalde korting over hun bestedingen. Deze korting wordt verrekend bij het opwaarderen van de clubcard. Zodra het een en ander definitief is zullen we jullie verder informeren. Als er vragen zijn weten jullie me wel te vinden.

Namens het bestuur,

Albert Nijenhuis