23 september: DVO PubQuiz 2023

04 aug 2023

Lieve DVO’ers,

Een nieuw seizoen, een nieuw moment voor de jaarlijkse DVO PubQuiz. Wij hopen jullie op zaterdag 23 september, na de wedstrijd van DVO/Transus 1, allemaal te zien tijdens de PubQuiz-avond.  Zoals het bij onze mooie club hoort en onze sport past: iedereen is welkom! Jong, oud, korfballend, supporter, van DVO/Transus maar ook van buiten de groen-witte familie ben je van harte welkom om mee te quizzen (let op: vanaf de A-junioren).

Welk team gaat er dit jaar vandoor met de winst en kroont zich tot de ware quizkoningen en -koninginnen van Bennekom? Wij zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen en willen er weer een onvergetelijke en gezellige avond van maken!

Wil je meedoen? Stel dan een team samen van minimaal 3 en maximaal 10 personen (let op: hoe groter het team, hoe minder punten je krijgt). Wij hebben de regels ook niet verzonnen, of misschien toch wel.

Verzamel je eigen sterrenteam waarmee jullie in teamverband de vragen beantwoorden. En zoals elk spel winnaars en net geen winnaars kent, zullen de spelers met de meeste correct beantwoorde vragen er vandoor gaan met de eer en wellicht een mooie prijs.

De belangrijkste regel van de avond: telefoons zijn strikt verboden! Ook als je even een pitstop bij de toiletten moet maken. Wij gaan er natuurlijk vanuit dat deze regel netjes wordt nageleefd, maar zullen uiteraard ook een oogje in het zeil houden.

Praktische informatie:

• Opgeven kan vanaf nu, leeftijd vanaf de A-junioren. Vol = vol.
  • De PubQuiz start om 20.30 uur in de kleine hal, inloop vanaf 20.15 uur.
  • Vergeet je pinpas niet, je kunt immers niet contant betalen! En oh ja: we werken met muntjes.
  • Telefoon thuislaten of op vliegtuigstand zetten.
  • Teams bestaan uit minimaal 3 en maximaal 10 personen.

Behalve je vrije avond, kost deelname aan de PubQuiz helemaal niets! Ben jij erbij zaterdag 23 september?

Wil je je team aanmelden: klik hier.

Liefs en tot dan!

De Selectie

Mocht je achteraf wijzigingen in je team willen doorvoeren, stuur dan een mailtje aan dvopubquiz@gmail.com.