
Feestcommissie
Feestcommissie New Style
Nieuwe opzet Feestcommissie
Ieder jaar hebben we bij DVO een aantal feesten, van de opening van de Korfbal League tot het DVO-Gala. Deze feesten worden al heel veel jaren georganiseerd door de Feestcommissie. Dat betekent echter dat een paar mensen altijd verantwoordelijk zijn voor het organiseren, opbouwen en afbouwen van een feest. En het gevolg hiervan is dat het animo om actief te zijn in de FC flink is afgenomen. En dat willen we natuurlijk niet, want een feestje op zijn tijd is leuk!
We hebben daarom met een aantal mensen bij elkaar gezeten en besproken hoe we dingen anders en beter kunnen doen. Tijdens deze vergadering hebben we geconstateerd dat eigenlijk iedereen die aanwezig was het helemaal niet erg vindt om een paar keer te helpen met het organiseren van een feest, als het maar niet ieder feest is. We hebben er daarom voor gekozen om op een andere manier te gaan werken.
Ieder jaar organiseren we circa 8 feesten met een feestvergunning, dat wil zeggen dat we tot twee uur kunnen doorfeesten. We redden dit niet meer wanneer het werk altijd door dezelfde mensen gedaan moeten worden. We hebben dus een grotere groep vrijwilligers nodig waardoor we het werk kunnen verdelen. Oftewel, iedereen helpt bij een paar feesten en kan de andere keren lekker los gaan.
De komende weken zullen alle senioren- en juniorenteams tijdens een training bezocht worden en dan zullen we inventariseren of we genoeg mensen kunnen vinden die ook af en toe willen helpen bij het organiseren van een feest. Veel handen maken licht werk!
We hopen jullie op deze manier voldoende te hebben ingelicht en zouden het fantastisch vinden als een aantal van jullie af en toe zou willen helpen! Wil je je gelijk aanmelden? Stuur dan even een appje naar Daan (06-37417926)
Je hoort van ons!
Daan, Iris, Jeffrey, Rick, Kirsten, Maud en Albert