DVO/Accountor, de AVG en jij

04 jun 2018

Beste leden en vrijwilligers,

Graag brengen we onder de aandacht dat vanaf 25 mei 2018 de nieuwe privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing is. Als gevolg hiervan willen we als bestuur van DVO/Accountor graag van je weten of je toestemming geeft om:

• persoonlijke informatie (bijv. je e-mailadres, geboortedatum, kledingmaat) en foto’s onderling te delen (dus alleen binnen onze vereniging)
  • een aantal foto’s waarmee we aan de buitenwereld kunnen laten zien wat DVO doet, op het extern toegankelijke deel van de website te plaatsen

Binnenkort ontvang je een e-mail of brief met de betreffende privacyverklaring. Ons verzoek is dat:

• Elke vrijwilliger en elk lid de gele velden invult (bij meerkeuze weghalen wat niet van toepassing is).
  • Bij meerdere leden uit één gezin graag deze bijlage ook per volwassen huisgenoot apart invullen.
  • Bij minderjarige kinderen kan één ouder/verzorger invullen wat voor de kinderen van toepassing is.

LET OP !: Klik eerst op ‘beantwoorden’ en vul daarna de verklaring in.

Graag het/de ingevulde document(en) vóór 10 juni mailen naar: ledenadministratie@dvo-korbal.nl

Mocht je nog een vraag over deze mail hebben, neem dan even contact met ons op.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Met vriendelijke groet (namens het bestuur),

Marleen van der Deijl,

Secretaris bestuur