[VIDEO] Voorbeschouwing DVO/Accountor – LDODK/Rinsma Modeplein

27 jan 2018

Dat was opnieuw geen beste pot, tegen DOS’46, maar ze zitten echt wel in het vat en waarom dan niet in Friesland wraak nemen op LDODK/Rinsma Fashion. Die lieten in speelronde 2 even zien waartoe ze in staat zijn: één helft geniaal spelen en één matig. Na een 12-23 ruststand werd het 25-31.

De afgelopen weken lijken de Friezen echter minder geniaal en meer matig te spelen getuige de verloren uitwedstrijden tegen DOS’46 en Fortuna/Delta Logistiek . Maar thuis is voor LDODK doorgaans een ander verhaal. 1000 tot 1500 briesende Friezen staan ons op te wachten in sporthal De Kortezwaag en zie je daar maar eens van af te zonderen. De historie leert dat DVO zich dat nog best vaak goed af gaat. Alleen in 2013 en 2014 was LDODK de sterkere.

Maar de huidige nummer vijf van de ranglijst had nog nooit zo’n goed team, dus gelijk het gas erop! Eerder dit seizoen vertrokken de Friezen voor het eerst met een resultaat uit Bennekom. Laten wij de uitvorm tegen LDODK van de laatste jaren nog maar even verlengen.

Luister ook nog even wat Jeroen over de wedstrijd te zeggen heeft:

Is het hoge noorden voor jou toch iets te ver rijden, blijf dan via onderstaande kanalen op de hoogte van de vorderingen van onze selectie:

Jalimatch

KNKV (en de app)

Livestream:

PodiumTV

Groen-wit is onze glorie!